Det där lilla extra

Tänk så glad man kan bli av att prata med gamla vänner! Många minnen som kom tillbaka i eftermiddags medan städandet. Mysigt!

Idag är jag trött. Tentan är ju skriven och jag var uppe 06.00 imorse och hargivetvis inte sovit en blund däremellan. Men skit i det, ikväll jobbar jag och imorgon är det personalmöte och därefter beger jag mig ner till skåneland för på måndag är det mallis en vecka, yiha!

Hoppas mina fina vänner håller ställningarna hemma i Sverige medan jag gottar mig i solen!

Just give me a little more so I know you care.

Overandout.


P.S. När vet man om man tycker om någon lite extra? D.S

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Du vet när personen finns i dina tankar utan någon direkt logisk förklaring! :) mysig känsla!

2012-06-02 @ 22:14:44
URL: http://cassandraholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0