Flitig

Idag tänker jag berömma mig själv efter en dag av städande i hela lägenheten, renbytning av sängkläder och övning av corepass! De övningar jag inte kunde göra idag pga av axeln studerade jag noga och jag kan hälften av låtarna i huvudet så det ska säkert gå hur bra som helst på torsdag! Bara axeln blir stabil så.. 
 
Dagen har verkligen gått fort och det har hunnit regna, solen har varit framme och visat sig mellan molnen lite smått och nu är det kvavt som i en bastu.. Alltid ska man gnälla :P. Aja vi fick lite sol igår och jag fick färg på magen så jag ska väl inte gnälla för mycket! Men just nu är jag inne i en gnäll period så lite gnällande måste det komma från mig :P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0