Get out of my head

and fall into my arms instead...

Trött tjej som tusan idag. Snart dags att vakna till liv eftersom jag ska jobba om några timmar! Men det kommer säkert gå alldeles förträffligt. Blev även ett extra pass på fredag på ett av favvoställena innan jag på lördagen beger mig ner till Skåne för att fira min fina Cassandra som fyller år!

Idag har jag inte gjort många knop. Jag har gått på långtur med Kola och sedan har jag inte gjort något vettigt utöver det.. Ja lagat mat kanske. Imorgon ska jag få sova ut ordentligt och det ska bli så otroligt skönt så jag inte ens kan beskriva det! Sömn är fantastiskt när man känner hur mycket kroppen skrikerefter det!

Ja, nej... Inget annat speciellt som har hänt idag som sagt... En seg och trött onsdag!

Overandout.


My heart skips a beat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0