Girls look over here!

Dagens tips för unga tjejer (eller äldre också såklart) som vill ha gratis tamponger! 
 
Själv avskyr jag att inhandla mensskydd.. Det är tråkigt och dessutom är det inte vidare billigt heller, ni killar slipper ju den extra utgiften och det kan ni vara extremt tacksamma för! Men hur som helst så satt jag och googlade runt på internet igår och såg att man faktiskt kan få gratis tamponger varje månad! Det enda är att man ska svara på frågor till deras sponsorer och eventuellt är där någon form av reklam på tampongasken, det kan man väl överleva? 
 
Jag anmälde mig dit igår själv och har inte hunnit få mitt första paket än, det skulle visst komma inom 3-5 veckor. Så jag kan ju inte svara på hur många frågor det är och dylikt men tänkte det ändå kunde vara värt det? Klicka HÄR för att komma till sidan! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0