Grekisafton

Typ iaf, spenat&fetaostpajen står i ugnen medan tzatsikin står och gottar till sig i kylen. Sen att här är mat till fem pers det gör väl la inget? Slipper jag laga mat på ett par dagar ;)! 
 
"Saknar fortfarande Mallis...
 
Blev lite stressad för olika saker och ting idag. Det är den dumma axeln/förkylningens fel. Jag tänkerp å tok för mycket när jag inte får träna plus att jag blir sjukt rastlös på något märkligt sätt. Men det är jag i ett nötskal (min pajdeg innehåller nötter idag så jag känner mig extra nötig med allt idag(inte dum,eller?)). 
 
"Köpte btw ett Marabou jordgubb idag för att testa..det var okej"
 
Jaja, inget vettigt nu heller så vi pratas vid efter maten! Ha en trevlig middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0