Hemma efter en helt fantastisk vecka på Ma...

img_1832 (MMS)

Hemma efter en helt fantastisk vecka på Mallorca med de absolut bästa människorna! Jag har fått en extra familj därborta och det känns sjukt tråkigt och ledsamt varje gång man ska åka därifrån! Får se vad resten av sommaren har att erbjuda, kanske blir det en snabb visit till? Sover hos pappa inatt och imorgon beger jag mig till Halmstad igen! Ska bli skönt att komma hem igen även om det är fullt ös därhemma från och med imorgon och några veckor fram :). Lika bra man har att göra för annars går mitt hjärnkontor på högvarv, det har redan börjat så smått och jag har bara varit i Sverige i fem timmar.. Fan. Inte hälsosamt att tänka alltså, men när man inte fattar så måste man väl det? Jag är ju trots allt född kvinna och det sägs ju att vi analyserar mycket och det ska gudarna veta att jag gör mellan varven. Dubbla signaler eller svårlästa? Ja jag vet inte.. Jag har som sagt fullt upp nu några veckor så jag lägger ner projektet att analysera och sådär ett tag så ska det nog bli bra! Sov gott hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0