I was waiting for you to notice me

Jaha då var det ännu en dag där jag lägger mig sent. Jag ahr vänt på dygnet.. Men ja det gör väl inte sådär supermycket eftersom sommaren försvann veckan efter jag kom hem från Mallis. Saknar Mallis som fan.. suck! 
 
Ska göra ett tappert försök att sova nu och bli av med förkylningsfanen. Alltid ska det vara något och alltid ska jag ha något att gnälla för. Men så är livet. För att tala om lite positiva saker så känns saker och ting rätt så bra i övrigt. En del fin justeringar behöver göras lite här och var men sen är livet nog rätt så bra ändå! Inväntar dock min lottovinst eller ja den här veckan kör jag på Keno så min Kenovinst är också mer än välkommen!
 
Tack på förhand!
 
Hoppas ni alla sover gott! Jag ska försöka! Natti!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0