Jag tänkte egentligen låta bli att skriva ...

img_3829 (MMS)

Jag tänkte egentligen låta bli att skriva från sängen. Men det känns att jag bloggat i några år och då är det svårt att bryta vanan att ALLTID skriva ett sista flummigt inlägg innan man träffar John Blund. Jag har en tokig ide jag hade tänkt sätta i verket inom en snar framtid. Jag har tänkt på det länge men jag har alltid hejdat mig själv.. Men sen kan jag tycka att man bara lever en gång och då måste man våga chansa och leva lite! Utan chansningar och impulsiva handlingar måste livet vara riktigt  tråkigt! Jag är ju som jag är alltså impulsiv och chansar/prövar mig fram i livet och överlag trivs jag rätt bra med livet. Det händer i alla fall saker som är lite utöver det vanliga och det gillar jag. Sen finns det ju små justeringar som behöver göras eller saker som så småningom ska tillkomma. Men man måste ha något att sträva efter, eller hur? Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0