Lite införskaffningar

Ja eftersom skattepengarna är på kontot och jag faktiskt "behöver" lite nya kläder så surfade jag givetvis runt på H&Ms hemsida igår (som förövrigt har rea) och hittade en del små kap! Närmast kommer det här dimpa ner i brevlådan:



Å ja, det här är exakt en likadan bikini som den persikofärgade jag beställde i vintras.. Men eftersom den sitter så bra och jag gillar den så mycket tänkte jag att det aldrig kan vara fel att ha en i en annan färg också ;)


Gult är fult? ABSOLUT INTE! Just nu är jag helt nerkärad i den här starka gulafärgen! Jag vill ha allt i gult!

Ja och sedan kommer det ett par svarta shorts och en svart tunika också fast någon gång i juli enligt kundsidan! Kunde inte hitta dem igen så jag antar att det är slut :P. Jag är nöjd iaf! Det enda jag behöver nu är någon svart topp som är ruskigt snygg som jag kan ha till alla färgglada byxor och shorts! Ska in till stan imorgon så vi får väl se om jag lyckas hitta något ;) Tips är helt klart välkommet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0