Och jag som var orolig att jag skulle sitt...

img_0635 (MMS)

Och jag som var orolig att jag skulle sitta och kuckilura i mitt hörn på blackjacken idag och tänka på än den ena saken och än den andra. Ja tji fick jag för oj vad det händer saker bara sådär pang på det! Ibland undrar jag om mitt liv är på riktigt?! Jag tror det lätt kan misstas för en rörig såpa mellan varven, men givetvis mesta dels en trevlig sådan. Så det där jag sa jag skulle tänka igenom.. Ja alltså jag kom inte fram till så mycket eller snarare jag hann inte. Däremot bestämde jag mig för att min hjärna förhoppningsvis också ska ta semester från och med imorgon när personalmötet är avslutat! Ja om nu något spännande hemifrån inte inträffar man vet ju aldrig. Ibland hoppas man kanske? Lika rörigt skrivet som alltid men det är jag i ett nötskal när jag inte vill peka ut personer eller olika händelser! Nu tackar jag för mig! Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0