Onsdag

Hola amigos!
 
Kan meddela er att pajen var supergod och att man blev SÅÅÅ mycket mättare på hemmagjord pajdeg än färdigköpt smördeg. Så jag har varit proppmätt typ hela kvällen! 
 
Idag har varit en mycket händelserik dag! Som jag nämnde tidigare så började dagen superbra och har faktiskt fortsatt bra dagen ut! En del märkliga (men på ett positivt sätt) har hänt. Som jag sa så kändes det ju igår som om något mycket positivt ska hända och jag tror det har satt igång! Nu ska jag bara fortsätta hålla dessa positiva tankar och den positiva energi jag känner så kommer allt gå bra! Även om en del oroligheter smyger sig på.. Men de slår jag bort ett tag till! 
 
Dags för sängen nu gissar jag på.. Kom precis på att jag glömde hämta ut mitt H&M paket idag, men får göra det imorgon när jag hämtat Johan från tåget! Johan, om ihåg att jag ska hämta paketet! 
 
Ser fram emot morgondagen med mina fina skåningar. Min lilla egenvalda familj <3! 
 
Sov gott med er vänner så hörs vi imorgon! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0