Saknar det här så otroligt mycket idag.. J...

img_3994 (MMS)

Saknar det här så otroligt mycket idag.. Jag skulle stannat! Dagen kunde bli värre än jag trodde.. Dåliga besked, men förhoppningsvis blir det inte så illa som jag befarar. Imorgon är en ny dag och en bättre sådan har jag bestämt. Ja helt dålig har inte dagen varit förstås för mötet med gruppträningsansvariga på jobb gick bra och jag fick ett oväntat glatt besök så det finns klart något positivt i allt! Imorgon ska jag gå på kurs, fick reda på att jag kommit in på en nu i fredags, ska dit och se hur mycket jag missat å så. Kanske kan vara trevligt eller något :). Nu ska jag sova och mata huvudet med positiv energi, det behövs så om någon har lite extra kan ni väl skicka över det? Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0