The sun is shining and the weather is sweet

 Jag fick fyra timmars sol på balkongen och jag är helnöjd! Temperaturen idag är helt okej så jag ska inte klaga så mycket! Jag är bara allmänt seg i batteriet idag.. Ska försöka mig på en joggingtur faktiskt lite senare och ja sen ska ju som sgat corepasset köras igenom igen, utan axel/ryggövningar. Ja jag är tjatkärring nr 1 ibland men så är det vissa dagar/veckor ;)! 
 
"When you think of someone special and get that silly smile on your face"
 

I övrigt så ska jag ta mina fina vovvsingar på en härlig promenad, tvätta undan och vila upp mig inför kvällens jobb! Hoppasp å en lugn kväll så axeln inte blir överbelastad redan..Jag försöker ju vara försiktig! Håll tummarna för att det fungerar iaf! 
 
Btw så åker jag till skåneland på torsdagkväll! Ska bli hemskt mysigt, ska försöka dra med mig mamma in till stan en av dagarna för att inhandla lite billiga rakblad till venus på marknaderna och eventuellt kolla Malmös reor, ibland har de helt sjuka fynd där! Så det blir mission till nästa helg! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0