Tillbaka till verkligheten

Usch, det är inte alls roligt att vara tillbaka hemma och jag är på ett ruskigt dåligt humör idag.. Trött som tusan är jag också! Känner inte för att vara i gråa, tråkiga sverige! Vi får se hur resten av sommaren blir men det känns som om jag ska ta mig på lite mer äventyr än planerat i alla fall. Jag vill gärna till Mallis en gång till och det även om det bara blir för några dagar.. Vi får se hur det blir!

Ibland undrar jag varför jag är kvar i sverige? Grått, trist och alla är sura och osociala jävlar. Suck! Ja och gnäll, gnäll, gnäll! Jag får idag, det var måndag igår och jag gnällde inte så det får vara gnälltisdag idag!

Ser dock fram emot helgen nere i Skåne som fan! Ska träffa de bästa vänner man kan ha då och fira min lilla fästmö ;)! Lite sommarbilder från veckan som gick!

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0