Ännu en lördag

Hello fina läsare!

Hoppas ni mår bra idag. Själv är jag smått trött, när man har en kissekatt som sover på dagen och blir uttråkad opå morgonen.. Ja då blir man helt enkelt väckt av diverse hyss som att exempelvis dra i element, hoppa upp på huvudkudden, slicka på plast så ett obehagligt ljud hörs eller fara runt som en dåra i hela lägenheten. Ja och då tänker ni, stäng sovrumsdörren. Jo, men gör man det är det ett jäkla vrålande och sen hoppar hon på dörrhandtaget.. Men ja, det är ju min lilla tös så vad gör man inte? Dessutom är det ju mars, kattmånad. Får hoppas hon lugnar ner sig snart.

Idag är det grått och regnigt i Halmstad. Man blir mentalt trött.. Tråkigt väder. Jag som hade tänkt jogga men det får nog vänta några dagar till. Premiärlöpet ska ju faktiskt vara en hyfsat solig dag, så nästa gång tutar vi och kör. Ska istället ta mina fluffbollar på en riktig långpromenad hemifrån-Eketångas naturreservat och tillbaka. Senast tog det 2,5 timme och då var det bara jag och Kola. Keddy har lite sämre kondis så det kanske tar lite längre tid.

Ja nej, detta var ju inget supermuntert inlägg.. Men det kommer senare idag när jag slutat vara i det här zombieliknande tillståndet. Puss å kram på er sålänge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0