Den här bilden tillägnar jag mitt fotfan s...

img_7172 (MMS)

Den här bilden tillägnar jag mitt fotfan som efterfrågade en bild på mina fötter. Varsågod! Som ni ser så är tåringen på igen vilket för mig innebär att det är sommar och snart åker de heltäckande skorna undan och alla under bara högklackade sandaletter fram! Me like! Idag har  jag firat fredag eftersom jag jobbar hela helgen. Förutom shoppingen så blev det lite Wii spelande och lite tv tittande. En slö dag. Fan vad gött! Imorgon blir det pluggande, träning och jobb.. Yesyesyes så är det. Sov så gott med er, hörs imorgon!


Kommentarer
Postat av: Anonym

förlåt för att jag varit sen, men tack som fan för bilden,

2012-04-18 @ 23:27:54
Postat av: Danne

Hej hittade din blogg idag. Nu har du 2st fotfans:) Jävlar vad fina fötter du har mums...

2013-04-05 @ 23:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0