Duktig tös

Sådär, då vart jag äntligen klar för idag! Fan vad skönt, nu är här städat och fräscht hemma igen och jag slipper ångesten när jag kommer hem efter jobb inatt! Undanplockat, avdammat, moppat och renbytta sängkläder. Fan vad gött! Kan jag sova med gott samvete inatt. Om en stund bär det av på långtur med mina söta vovvar och därefter får det bli käk. Skiter i att handla idag, får bli imorgon istället.

Btw, jag tror jag vet vad min underbara skatteåterbäring ska gå till. Något jag troligtvis kommer kunna glädjas åt hela livet. Ingenting är säkert och jag är inte helt hundra på att pengarna räcker även om jag hoppas på det. Den nya soffan får vänta tills jag väljer att ta ut min semesterersättning i slutet av sommaren istället. Det här kommer bli bra, ska ta tag i det på måndag. Jag berättar ingenting förrän jag vet. Dessutom vet jag att jag kommer få många negativa gensvar så därför kan de vänta.

Over and out!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0