En slö måndag

Oj vad dagen har gått fort och ändå känner jag mig smått rastlös fast jag både pluggat och jobbat! Usch vad jag är trött på boken nu.. Eller ja om man bara ska läsa den är den faktiskt helt okej, men att LÄRA sig allt känns så sjukt haha. När man påbörjar nästa sak har man glömt vad man gjorde innan.. Men nästan två veckor kvar så jag får väl hoppas att rätt saker har satt sig! Bara liiiite kvar idag!

Jaha, nej annars inget nytt sedan tidigare. Eller ja egentligen, men jag kan inte berätta allt för er här. Tror att en del människor verkligen skulle ogilla det haha. Ibland glömmer jag att bloggen är öppen så att alla kan läsa. Ja och hur konstigt det än må låta, så känns bloggen som en kompis man pratar med varje dag och som man berättar saker för.. Ja sen att ingen svarar en tillbaka det hör inte hit ;P

Ännu ett meningslöst inlägg haha! Aja, hörs sen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0