En tidig påsk

Jag har blivit lite huslig nu på senare år, jag tycker till och med ibland att det kan vara kul att laga mat, plantera blommor och dylikt.. Ja, fråga mig inte varför men så är det iaf.

Efter joggingrundan inhandlade jag lite färgglada krukor och skulle inhandla påskliljor men jag blev inte klock på vad de kostade så köpte en annan gul blomma som jag inte vet vad det är :P. Så nu är här lite påskpyntat! Ska bara försöka samla ihop lite björkris att hänga påskägg och fjädrar i, sen är jag redo för påsken! Å ja jag vet att det är lite tidigt, men vad tusan gör det?!







När jag inhandlat det sista som behövdes åkte jag för att hämta mina böcker jag ska ha i den kommande kursen som börjar om en vecka. Jag lär ju ha att göra med all skönlitteratur..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0