I just want you to dance with me tonight

Än är jag inte trött på Olly Murs. Har haft den på repeat i tre dagar nu.. Okej jag erkänner, jagf ahr ju haft andra låtar emellan men den som varit på längst åt gången är just "Dance with me tonight".

Ju mer jag hör på engelsk musik och ju fler brittiska filmer/serier jag ser ju MER vill jag åka till London. Jag som skulle åkt nästa fredag! Fan vad tragiskt, jag skulle firat min födelsedag där borta. Men ja, nu blev det inte så på grund av att jag inte fick reda på vilket datum tentan skulle vara.. Jag ville inte betala en resa och sedan inte kunna åka. Även om det visade sig att jag hade kunnat.. Men men, till sommaren så!

I övrigt har jag haft en fantastisk segsöndag och det har inte ens kliat i min normaltsätt så rastlösa kropp. En härlig söndag helt enkelt. Lite träning, lite bra musik och gotterier. Inte så onyttigt gotteri idag så det känns okej :).

Imorgon hoppas jag på strålande sol! Efter mitt pass vill jag kunna sitta på balkongen och bara njuta av livet. Förvisso njuter jag av livet ändå för det är himla bra men det blir pricken över i:et när solen strålar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0