Money talks

Hoppas ni har en fantastisk fredag i det här lite smått knepiga vädret. Sol ena studen och dimma i nästa.. Men antar att det är detta som är charmen med våren.

Har verkligen varit aktiv idag. Dagen började med tredje löprundan för veckan, fortsatte med 45 minuters styrketräning och därefter har det varit en timmes promenad med hundarna. Ska även hoppa in imorgon 10.30 på indoorpasset Björn skulle haft eftersom han fortfarande är dålig. Stackarn, jag tänkte att det kunde vara okej innan jag beger mig ner till skåne. Tur jag fick koffeintabletter av mamma inför Vasaloppet;).

Ikväll blir det också jobb, som sagt money talks. Ibland känns det lite motigt innan man går till jobb, men när man gjort vad man ska är det fantastiskt, speciellt när lönen landar på kontot!

Tänkte även påminna er om att fortsätta rösta på mig och dela länken till Miss World Sweden, vet jag är så sjukt tjatig. Men det kommer nog vara så ett tag, sry ;) Klicka på bilden nedan för att komma till sidan!


Ha nu en underbar fredag så hörs vi senare eller inatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0