När det säger stopp

Min hjärna vill inte mer. Jag orkar inte läsa det sista jag bestämt mig för att läsa men jag SKA tröska mig igenom det en gång, och sen imorgon får jag hoppas på det bästa. Imorgon efter tentan har jag lite liv igen. Det ska bli skönt, känns inte som om jag haft det på iaf minst två veckor, man är inte direkt fri att göra vad man vill, om man nu inte är proffs på den engelska historian sedan innan förstås.

Imorgon efter tentan ska jag hem och andas, sen ska jag ta hundarna på en låååååång promenad. Sen ska det städas undan lite och fräschas till här. Det har inte blivit supermycket av det den senaste veckan. Snabbt gjort förhoppningsvis :). Imorgon firar jag att tentan är skriven genom att jobba;). Ni vetj ag ska ju införskaffa mig en rockabilly klänning och de kostar en del, so work is money! uh-uh!

Aja, nu ska jag dricka min pepsi max. Sen ska jag tvinga mig igenom det sista av anteckningarna.. Sen läsa på om Parlaiment och sen får det vara bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0