Onsdag

Hello again!

Har käkat god thaimat med mamma och druckit kaffe och nu är det alltså dags att börja tagga till för indoorpasset som körs 17.00. Jag som hade tänkt ha ett helt nytt klart till nästa vecka.. men ja det får nog väntal ite. Ska försöka byta ut någon låt å så. Blev lite för söligt annars :P

Ikväll blir det lugnt, ska läsa lite skönlitteratur som det så fint heter. Purple Hibiscus tror jag boken jag läser just nu heter, kanske någon felstavning på sista ordet men det är någon form av blomma iaf :P. Handlar om en familj i Nigeria där man får följa dottern i hennes/deras liv. Pappan är sträng och ägare av flera fabriker samt nyhetsbladet som skriver negativt om regeringen vilket får sina dramatiska händelser.. Spännande faktiskt! Vet inte om den finns på svenska men den är bra iaf :)

AJa.. nu ska jag glo runt lite på nätet så hörs vi efter passet.. Troligtvis via mobilen, mamma har en tendens att blockera datorn varje gång hon är här.. Man får inte en chans!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0