Onsdag

Hola mis amigos!

Hoppas ni mår bra idag! Själv mår jag bra om än trött, som vanligt med andra ord;). Jag skulle befunnit mig i skåne nu men jag avvaktar tills imorgon, känns lite säkrare att köra när man är utvilad!

Passet idag gick fruktansvärt bra! Härliga människor som tränade hos mig och en del av dem sa att de skulle komma tillbaka! Woho! Å då känner jag faktiskt igen en del av dem redan! Detta är verkligen hur kul som helst, snart kör jag igång fler pass. Tentan ska bara bli avklarad och sen kör vi på core och nya indoorpass :).

Ja i övrigt har det inte hänt något speciellt mer. Plugg och träning :). Som sagt livet är lite segt och enformigt såhär innan en stor tenta. Så hoppas ni överlever med små tråkiga inlägg då och då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0