The sun is shining on me!


Godförmiddag i solen!

Ännu en dag med sol och jag blir sååå glad av den! Jag är gud tacksam att han låtit solen skina på mig hela veckan, annars hade jag aldrig orkat plugga. Hade satt mig och blivit deprimerad i ett hörn istället. Ja för så jobbigt är det faktiskt.. Men ja, det var bara en lite jobbig kväll igår. Men idag är jag på topp igen och mer pluggande.

Längtar så mycket till det faktiskt är så varmt på balkongen att man kan sola i bikini! Ja tatueringen måste läka klart innan dess också, för den behöver inte blekas i onödan heller.. Men sen så! Me like!

Prata med en vän igår på FB, han sa att till helgen skulle ta sitt första åk på Mc:n för det här året. Ååååh jag vill ju också! Fan, jag och Maria som skulle haft mc-kort för sisådär 3 år sedan? Vad hände med det?! Aja, det är aldrig försent, men det lär ju inte bli det häråret iaf, ja om jag nu inte vinner på lotto eller något förstås. Jag ska ju vinna där, så det kanske timar bra?:P

Men nu blir det lite frukost innan det är dags att sätta sig i solen på balkongen med böcker, anteckningar och ipad!

Pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Ellie

Det var ju ett tag sen man läste något om att du skulle vinna på lottot!

Trodde nästan du redan vunnit som du shoppar...

2012-03-14 @ 15:10:49
Postat av: Alice

Haha ja man kan ju tro det men tyvärr inte än. Men det kommer! Ibland har man bara lite mer råd att unna sig saker :), tur är väl det!

2012-03-14 @ 16:00:51
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0