Tuesday

Fantastiskt väder ute idag, solen bara skiner och himmeln är klarblå. Våren är här, det är bara temperaturen som ska stiga lite nu! Sen mår man som en prinsessa igen, snart dags för lite bränna;)

Sovmorgonen började 08.15. Ja jag kundej u iaf sova länge om jag önskade.. Sen att hjärnan är van vid att gå upp tidigt, ja jag antar att det inte finns så mycket att göra åt den saken. Snart dags för frukost, sen blir det pluggande. Förstår om ni är trötta på allt skrivande om pluggande, men det närmar sig. Och ja, lite nervös är jag trots allt. Vill bara släppa den brittiska historian sen. Cross your fingers for me please!

Imorgon ska jag åka ner till Skåneland! Det ska bli sååå mysigt och jag har saknat colliekillarna massor! Jag har ju nästan inte varit hemma på en månad, men så blir det när man har fullt upp med allting. Tiden går så fort då! Men det ska bli mysigt, jag stannar tills på söndag, och ja även där blir det en del plugg.. Men som sagt kan vara skönt att komma hem lite. Ska passa på att ta fram löparskorna också, så jag inte sitter och tjockar till mig ;). Fast nog ingen risk nu n'r jag tränar så mycket, dessutom ska jag ha pass imorgon 17.00 så någon löpning blir det inte imorgon;)

Aja, frukostdags nu! Hörs senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0