Trött tjej. Fan man tycker man tragglar oc...

img_6486 (MMS)

Trött tjej. Fan man tycker man tragglar och tragglar och ändå minns man inte allt. Jobbigt, men så är det. Just nu längtar jag till söndag! Min helt lediga dag den hör veckan, inga tentor och inget jobb. Eller ja.. Jag kanske börjar sätta ihop lite nya pass.. Kliar lite i fingrarna. Men det tycker jag är roligt så det är en annan sak! En lättnad kommer det också vara på fredag när tentan är skriven och hur det än går så blir det lite paus från engelsk historia någon vecka iaf ;). Nästa lördag åker jag hem för att fira min födelsedag. Fan tänk vad tiden går fort och hur mycket som har hänt på bara ett år. Mitt liv ser verkligen annorlunda ut och jag kunde inte ens drömma om att det skulle vara såhär annorlunda. Men jag gillar det trots allt. Jag tycker om när det händer saker och det gör det verkligen nu. Det känns som om allt är möjligt! För nu är set min tid. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0