Vilken dag det varit. Jag har inte gjort s...

img_3897 (MMS)

Vilken dag det varit. Jag har inte gjort sådär mycket kuligheter. Nej faktiskt inte, det enda jag kommit ut idag var när jag och pappa åkte till Falsterbo med hundarna (givetvis var detta supermysigt), i övrigt har dagen gått åt till några timmars plugg och ja inget meningsfullt däremellan. Ska bli skönt när tentan är över.. Hur det än går så blir det iaf lugnt i tre veckor, sen hoppas jag klart på att slippa göra om den. Men ja vi får se ni kan ju hålla tummarna i alla fall! Imorgon är det hemfärd! Ska försöka åka i hyfsat god tid så jag hinner plugga mer och ja bara vara lite :). Ibland är det skönt! I övrigt har helgen i Skåne varit bra och mysig! Nästa gång blir på min födelsedag ;). Sov så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0