Bra start på veckan

Mat intagen och föreläsningen är äntligen slut. Jag vet inte vad det är som händer men jag tycker det är så fruktansvärt tråkigt.. Den här tentan kommer inte bli nådig. Ska börja plugga till den på allvar från och med onsdag, vilket är efter fictionary tentaqn som jag strax ska sätta mig ner och plugga till.

Solen strålar och det är VARMT! Love it! Bikinin åker på även idagm man kan ju faktiskt plugga ute och det ska den här fröken se till att göra :P, fast det är lite segt ibland! Egentligen vill man bara luta sig tillbaka och sova! Jag vill iaf ;)

Har ni någon gång fått ett sådär extra sött och typ gulligaste sms:et någonsin?! Jag hoppas ni har det, något som känns lite extra i hjärtat. Jag hade fått ett igår när jag vaknade och nu när jag blir irriterad eller allt bara känns allmänt tråkigt.. Så tar jag bara upp det sms:et och blir på bra humör direkt! Det är helt fantastiskt vad vänliga och söta ord kan göra :)!

Ut i solen om ni kan, er som jobbar inne idag lider jag med och hoppas ni kan njuta av eftermiddagen istället!

Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0