Duktig tjej, ellooor?

Okej, eller är verkligen ett ord jag snart MÅSTE sluta säga.. Men det är så himla svårt när man säger det en gång, sen kommer det till alt. Typ.. I-landsproblem!

Passet gick bra även om träningsvärken sedan i onsdags sved.. Sen köpte jag faktiskt med mig en påse godis hem.. bara för det är söndag. Sen har jag faktiskt pluggat idag också, trodde faktiskt jag skulle hoppa det idag men jag tog mig i kragen efter duschen så jag har gått igenom slaveriet i usa nu i en och en halvtimme. Men nu går det inte mer, blev totalt ofokuserad på det sista så det får jag ta imorgon!

Det enda ansträngande som återstår just nu är att ta hundarna på en lite längre promenad. Därefter är det tack och gonatt för mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0