Fredag

God eftermiddag!

Har pluggat i två timmar och har väl cirka en timmes pluggande kvar för dagen hade jag tänkt. Var och handlade så jag kan laga lite pastagratäng till mamma och mig innan jag pluggar vidare och efter det blir det nog lite Mario Galaxy, sjukt beroendeframkallande fast jag säkerligen kommer få sjukt ont i handleden. Kastar utan att spänna handleden, men smällar man får ta ;)!

Ikväll är det jobb som gäller, ska sitta på Rockbaren James, alltid trevligt att sitta där faktiskt så det ser jag fram emot! Dessutom var det ett tag sedan sist! Så det ska bli trevligt!

Nej inget mer att uppdatera såhär långt, så vi får höras senare! Eller ja, ni får gärna rösta på mig inför Miss World Sweden, klicka på bilden och tryck på gilla på höger sida :) Tack på förhand!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0