Hello i värmen!

Mätt och belåten är jag och nästintill färdigpluggad är jag inför morgondagens tenta. Inte alls pepp på det, men det är man väl aldrig? Eller?!

Har gottat mig lite i solen och efter det var jag och mamma iväg och käkade på Daengs wok supergod thaimat en bit från där jag bor!

Btw så måste jag faktiskt berätta hur duktig jag var som cyklade in till stan idag. Fan vad grym jag var tog 15 min och då bor jag en bit bort :P Så jag är helt klart nöjd, kan vara en fördel att kunna hitta hem på cykel efter två glas vin en härlig sommarkväll i stan ;). Nu är ju sommarn äntligen här!

Men, nu ska jag chilla lite innan det är dags att ta hundarna på långrunda! Hörs sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0