Irritation till tusen!

Fan så irriterad jag är! Fy fan! Jag kunde känna det på mig att detta skulle bli ännu en dag då ALLT jävlas med mig.. klockan har inte ens hunnit bli tolv. Suck!

Elektronik skiten mellan iphone,ipad och laptop fungerar inte vilket resulterar i att jag måste sitta inne och plugga och skriva svar till unstuderingsfrågor som suger som fan! Det är mycket och det är framförallt fruktansvärt tråkigt. Det känns ju som om den här tentan kommer gå käpprätt åt helvete. Tur den inte är förrän om 1,5 vecka. Har jag tur (vilket inte tycks vara sådär allmänt troligt just nu) så fattar jag iaf litegrann och det går hyfsat iaf..? Hoppas.

Sen att livet rent allmänt tycks vara väldigt besvärligt just idag gör inte saken bättre. Jag vet inte om det är jag som är känslig eller som tappat stinget men hur svårt kan det vara egentligen? När man känner det blir problem ska man skita i det egentligen. Jag ligger just nu på 95% säkerhet på att skippa det jag pratade om igår. 5% till behöver jag sen får det bara vara. Så enkelt är det.

USCH VILKEN JÄVLA DAG! Nu ska jag sätta mig med de där fruktansvärda frågorna och glo i text. Hörs sen och hoppas humöret lättat annars blir det deprimerande inlägg för er att läsa! Jag ber om ursäkt på förhand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0