Jag som hade tänkt lägga mig tidigt idag.....

img_3670 (MMS)

Jag som hade tänkt lägga mig tidigt idag... Jodå såatteeee... Pluggandet går trögt, men bara några dagar till! Har hittat massa bra musik till mina nya pass och vid tolvsnåret pratade jag med Cassie och vips så var klockan mycket! Kommer nog sova som en stock inatt, hoppas jag drömmer söta drömmar som jag kan komma ihåg när jag vaknar imorgon! Kom nyss att tänka på det där supersöta smset jag fick förra helgen, det gör mig fortfarande lika glad som när jag läste det första gången. Otroligt sött var det! Ska nog ta och läsa det en gång till innan jag somnar. Antar att jag lika gärna kan säga godmorgon istället för gonatt ;)!


Kommentarer
Postat av: Junior

Jisses vad du talar i gåtor.. :) Genomgick lite nattligt tidsfördriv och läste genom lite inlägg.. Walk a straight line, not a curve :) Tänkande o tankar är samma sak som rädsla.. Känsla och feeling e samma sak som mod. Unz unz :)

2012-05-29 @ 03:35:57
URL: http://www.djjunior.se
Postat av: Alice

Ja jag vet.. Jag gör gärna det och sen är jag smått inecklad också haha! Du är bäst Junior, tack för råden! Will do my best to follow them :)

2012-05-29 @ 11:49:32
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0