Jag som hade tänkt plugga ytterligare, men...

img_9300 (MMS)

Jag som hade tänkt plugga ytterligare, men det går inte för jag är för trött efter allt tänkande och övervägande. Fan vad saker ska vara jobbiga ibland. Jag vet att livet ska vara en utmaning och i vissa stunder är det mer av än utmaning än andra tillfällen. Jag vill väldigt mycket just nu och jag känner väldigt mycket just nu. En del saker kan man inte påverka hur mycket man än vill. Man kan inte få saker ogjorda och man kan aldrig veta vad som komma ska. Varför ska man då oroa sig? Jag tror jag gör det för att jag bryr mig och för att jag är sån. Jobbigt och sant. Vi får väl se hur det här slutar. Det finns två oroande saker i knoppen nu. Tänker jag inte på den ena saken så kommer jag på mig själv med att tänka på den andra. Den största lyckan jag har i livet just nu är mina älskade vänner! Ni är fantastiska och jag älskar er! Saknar er gör jag också som tusan, men jag ger mig inte, jag ska nog få er att flytta upp här, en efter en ;)! Sovgott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0