Lång dag idag med många tankar och mycket ...

img_2791 (MMS)

Lång dag idag med många tankar och mycket sol! Jag älskar det här vädret!! Sjukt knäckande att behöva plugga imorgon MEN jag kan göra det i solen, wiie! Idag har mitt huvud kommit fram till en del bra saker. En sak har jag till 90% bestämt mig för nu och det gäller nutid eller väldigt snart framtid. I veckan ska jag också försöka ta tag i livet till hösten, ja lite mer alltså.  Ska sätta lite påminnelser i telefonen så jag inte glömmer under sommaren :). I övrigt hände det en otippad sak nu på kvällskvisten. Något oväntat men lite småcharmigt på något vis som  helt plötsligt fick mig att tänka på ett helt annat sätt än var jag gjort tidigare. Intressant, kanske iaf? Vi får se ;)! Sov gott med er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0