Lördag

Godmorgon, ja typ iaf, det kanske inte är morgon längre?

Jag vet inte vad som händer men jag sover så sjukligt lite numera. Jag är inne på 7:e dagen med minimalt antal sömntimmar, inatt blev det bara 4 timmar. Helt galet. Jag är mest rädd för att kroppen slår bakut så småningom icg bam säger det sen kan man inte göra någonting på flera veckor. "Been there done that". Aja vi får väl tro att det inte blir så illa :).

Idag ska jag försöka påbörja (och helst avsluta) min uppsatts inom fictionary. Jag har ingen susning om hur det ska gå till eftersom jag inte är riktigt säker på hur eller vad som ska skrivas. Vissa dagar är jag förstås lite mer kreativ så vi får hoppas att hjärnkontoret är hyfsat okej trots få timmars sömn ;).

Men ja, vi hörs av lite senare!

Puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0