Mina skåningar (och göteborgaren)

Sitter och försöker tagga till så smått nu innan det är dags att jobba från 23-03.30 inatt samtidigt som jag lyssnar på Melissa Horn. Såg henne på Malmöfestivalen förra året faktiskt och hon var helt fantastisk, får se om man kan se henne någonstans i sommar. Halmstad, Malmö eller Göteborg kanske?

Just nu sitter mina fina skåningar hemma hos Fredrik och grillar och myser. Jag saknar er (och min fina göteborgare Arlinda <3) och jag hoppas ni har en riktigt, riktigt mysig kväll! Önskar jag kunde vara med er! Men snart är det semester och grejer och har vi tur blir det ett härligt midsommarfirande hos mig! Jag vill bara säga att ni är bäst allihopa, tänk vilka vänner man faktiskt har som alltid ställer upp. I bra stunder och i de dåliga och gnälliga stunderna, ni är fantastiska och jag älskar er. Tack för ni finns i mitt liv!

Jag vet jag blivit väldigt sentimental de senaste månaderna men jag tror på att man ska visa sin uppskattning för andra människor så ofta som man bara kan för man vet aldrig vad som händer imorgon. Det kan kanske vara försent då. Så kärlek till världens bästa vänner och världens bästa föräldrar, jag älskar er!









Kommentarer
Postat av: Pia Cederström

TACK ! MIN PRINSESSA.....<3<3<3

2012-05-26 @ 20:37:39
Postat av: Cassandra

Älskar dig mer än något! Min absolut finaste vän <3

2012-05-26 @ 21:37:56
URL: http://cassandraholmstrom.blogg.se/
Postat av: felicia - fotokobran

dagens fråga: har du tagit årets första dopp än? :)

http://fotokobran.se/2012/may/har-du-tagit-arets-forsta-dopp-an.html

2012-05-27 @ 20:20:48
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0