Nu orkar jag inte mer. Det får räcka för i...

img_0806 (MMS)

Nu orkar jag inte mer. Det får räcka för idag nu! Jag har försökt hålla mig vaken men ögonen stängs per automatik så jag antar att jag är ruggigt trött. Idag kom jag fram till att jag nog tolkar saker lite för mycket ibland eller så har jag bara blivit kass på att läsa av situationer. Så kan det vara ibland. Märkligt det dära och mest jobbigt är det när man tänker för mycket själv vissa dagar. Att vara analytisk kan säkert vara till stor nytta många gånger men för ens egen del kan den vara dålig också. Ska försöka sluta med min analytiska sida, men hur det nu ska gå till vet inte jag. Om man verkligen vill sååå ? Ellor?! Aja nu får det vara. Sov gott med er och håll tummarna för fint väder imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0