Och det fortsätter

Allt blev utdraget och en del blev utflyttat och andra saker slängdes, men tror ni det hjälpte? När hela utrymmet var HELT tomt så pep det likförbannat. Inte i någon gammal låda eller i något skåp utan det bara piper. Suck. Får nog snart fråga grannarna om de har något som piper? Eller så har jag blivit tokig på köpet, vilket kanske innebär att det slutat pipa egentligen men att det piper i mitt huvud? Eller?

I övrigt är jag ruggigt seg idag. Det var ansträngande att rota runt bland alla grejer, lyfta, bära och sortera. Fördelen är att dammsugarn äntligen får plats där igen iaf! Wohoo! Sen är pluggandet rätt tungt i knoppen i kombination med andra tankar som tar massor av energi. Suck. Jobbig lördag. Fördelen är att jag faktiskt är hemma och har det hyfsat fräscht härhemma nu! Ikväll blir det jobb och då blir jag säkert på bra humör! Världens b'ästa personal på stället så det kan ju inte gå fel! Elloooor?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0