Söndag

Hola igen!

Jag hade egentligen tänkt cykla till passet som jag bestämt mig för att gå på i stan idag... Men efter kisseturen med hundarna kom jag på att det blåste rätt kyligt och att jag är fruktansvärt trött så att det nog är okej om jag tar bilen idag, jag ska ju faktiskt på passet trots att jag egentligen inte orkar. Så lite lat får man vara en söndag kan jag tycka.

Jaha mest opepp är jag på eftermiddagsplugget.. Funderar på att ta en vilodag från det.. Men då har jag bara en dag på mig att gå igenom allt så jag ska försöka ta mig igenom det lite senare ikväll. OM jag inte däckar i soffan, det händer ibland :P. Men ja, nu ska jag återgå till att inte göra något vettigt fram tills jag ska iväg på pass fyra. Hörs sen igen och hoppas på att jag har något mermeningsfullt att säga då!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0