Torsdag

God förmiddag!

Hoppas ni alla sovit gott! Själv har jag sovit helt okej, men än så har jag lite ont i magen. Måste sluta stressa för saker och ting, min mage gillar inte det riktigt!

Om en stund ska jag ta mig ut på min joggingrunda, nu var det två dagar sedan sist jag sprang den. Siktar på liiiite bättre tid än senast. Fick förvisso håll och fick gå en bit då så får väl hoppas på att jag slipper det idag!

I övrigt ska jag plugga idag och försöka komma någon vart med den amerikanska och kanadensiska historian.. Ruskigt tråkigt och mindre intressant än den brittiska historian, även om jag spydde galla över den också så var det liite logiskt. Eller nej föressten, det var det inte.. Men skitsamma :P.

Sen ikväll blir det nog lite Mario galaxy igen.. Påbörjade det igårkväll när jag var lite småtrött och fan vad skoj det var. Ska lätt på det igen, känns som om jag ahr en hyfsat bra sysselsättning ett tag framöver. Förutom galaxy så har jag fem andra spel som jag lånat så det finns att göra;).

Ja och som ni kanske såg igår så är jag alltså vidare i ytterligare en kvaltävling inför Miss world sweden, och jag hade uppskattat om ni röstade och delade min länk så mycket som det bara går! Klicka på bilden nedan!



Kommentarer
Postat av: william

duktig som joggar:D



Och säg gärna vad du tycker om mina "The girl in the reeds" Modell bilder som jag har tagit på Louise:D

2012-05-10 @ 10:24:46
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0