Uppsats

Morning denna strålande söndag!

Jag känner mig fortfarande som en zombie efter en veckas dålig sömn.. Men fick lite fler timmar inatt och idag är det dags att börja å uppsatsen som jag skulle påbörjat igår.. Ja bättre sent än aldrig. Ska föröska skriva den klar imorgon och skicka den till en kompis som går igenom den (en britt) i alla fall grammatiskt för jag är ruskigt dålig på den engelska grammatiken. Antar att min uppmärksamhet fanns hos pojkar och musik på den tiden (inte för att det är någon större skillnad idag egentligen..men jag är ju liiite äldre haha).

I övrigt måste jag fylla i mitt sommarschema och åka och lämna på gymmet samt plugga lite av de andra ämnena också. Riktigt segt att plugga så mycket en söndag, men så går det när man är lat och skjuter upp saker. Lite stressad är jag, men äh det får gå bra. Annars får jag göra om det, inte mer med det!

Hörs senare!

P.S Glöm inte rösta på mig i Miss World Sweden, klicka på bilden nedan för att komma till sidan. D.S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0