Utövning av vodoo?

Idag har också varit en sån där dag då det mesta ska jävlas. Förutom att jag fortfarande inte kan lokalisera vart pipandet kommer ifrån så har lampor blivit nerslagna, tvättställ blåst ner, jag har tappat i princip allt jag rört vid etc. etc. Jag börjar tro att någon faktiskt utövar vodoo på mig? Så om någon nu gör det kan ni ju vara så vänliga att lägga av med det, jag har lidit vad jag ska nu. Mest av allt vill jag att pipet försvinner..Helst. Tack på förhand kära vodooutövare!

TROTS att dagen varit som den varit och jag har varit irriterad stora delar av dagen, så har faktiskt mitt humör vänt nu. Ingenting särskillt har hänt men jag bara fick en sån där lättnande känsla och kom fram till att det inte är lönt egentligen att lägga energi på saker man inte kan påverka (förutom pipandet). Tappar jag något tar jag upp det, blir jag irriterad över något vet jag att det oftast går över på någon timme. Orka sura, nope!

Sen tror jag att min lilla nätshopping hjälpte humöret upp lite. Kollade in Nelly's rea och hittade ett rött lipgloss som jag tror kan bli ruggigt snyggt, sen behövde jag en ny mascara och eftersom jag använder Rimmel London som knappt finns att köpa någonstans kändes det enklare att beställa den från nätet. Vattenfast dock, gillar inte det egentligen, men som sagt INTE gnälla! DEssutom hittade jag de här skönheterna för 240 spänn:


Festskor , Milano , Lundberg - NELLY.COM
Tänk så lycklig man kan bli av lite shopping ibland :P. Å bara för det känns som om jag kommer ha en grym kväll på James så tänkte jag bjuda på en extra låt idag. Dubstep, ganska snäll och lite typ sagan om ringen känsla över den..Eller är det bara jag? Jag är ju lite märklig så det kanske bara är jag haha :P Enjoy!


Sjukt långt inlägg.. I know, det blir så ibland :P Ha en fantastisk lördag för det ska jag ha nu när humöret är på topp igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0