Vänskap

Det känns som om det var helg precis men det är redan helg igen och snart har det gått en vecka sedan jag var i Köpenhamn med mina fina vänner och vi rockade på Skrillex konserten. Fan vad det var bra och det bästa av allt var sällskapet jag var där med.

Fina vänner ska man vara rädd om och jag har äntligen hittat mina själsfränder. Det kanske tog några år, men nu när jag hittat er släpper jag er aldrig. Bara så ni vet. Det spelar mig ingen roll att vi är utspridda i olika städer för vi lyckas ändå finnas där för varandra när vi behöver varandra som mest. Jag vet att jag alltid har er att luta mig tillbaka på när allt känns tungt och jobbigt. Jag vet att ni finns där att fira med mig när saker går bra i livet och jag vet att jag bara kan få vara den jag är när jag är tillsammans med er. Ni är bäst mina fina vänner och jag älskar er fantastiskt mycket. Ibland känns det som om jag säger det för sällan, men jag gör verkligen det. Ni är bäst!


Kärlek till de absolut bästa!




Kommentarer
Postat av: Fredrik

Right back at ya! <3

2012-05-11 @ 11:31:13
Postat av: Alice

<3

2012-05-11 @ 12:02:47
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0