Zombienation

Nej, men zombie i alla fall. Fan alltså jag var ändå ganska så mycket på g för några timmar sedan men nu känner jag mig nästa lika utslagen som jag gjorde igår kväll. Måste anstränga mig lite med uppsatsen idag också, försöka få den klar.. Men inte så jävla lätt när man är otaggad, trött och ofokuserad till tusen.

Som ni såg så var jag uppe redan fem.. Det är helt sjukt. Jag undrar varför jag inte kan sova? Jag har massor av tankar i huvudet just nu, det har jag. Men vafan, två veckor utan sömn är väl inte normalt? Ellooor? Haha, jag och vännerna håller på att tjata sönder eller efter varje mening.. Kanske tråkigt att läsa men sjukt roligt i verkligheten.

Suck, suck, suck. Någon som känner för att skriva min uppsats, ge mig massage och städa hela lägenheten kanske? Inte det.. Nej, jag kunde väl tro det. Det var värt ett försök iaf. Vi får väl höras sen, så ni kan få lite av min pessimism som varit borta förvånansvärt länge. Så är det, sry men jag är som jag är när jag inte blev som jag skulle.



Kommentarer
Postat av: Pia Cederström

Jaså! En till som jag.....!

2012-05-14 @ 16:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0