Zzzznaaark

Idag är jag fruktansvärt trött, känns som jag hade värsta röjarhelgen och har legat totalt utslagen i två dygn... Men nej det har jag inte och lördagen var ändå ganska så lugn. Sömnbrist är inge bra...

Det suger lite i shoppingtarmen just nu. Har i den föregående veckan insett att jag saknar ett par ljusblåjeans, att jag behöver lite tunna ljusa/svarta tunikor och en snygg bikini med bygel som passar, samt nya underkläder i rätt storlek. Ja eller bh:ar snarare, mina tuttar har visst blivit mindre så numera kan man få in ett äpple i varje kupa... Jaja, så är det när man tränar mycket! Helt okej med mig eftersom jag tyckte jag såg lite opropotionerlig ut tidigare, men ja hur man är född kan man inte göra så mycket åt, man får vara tacksam för det man fått!, men nu har det jämnat ut sig lite iaf ;).

Egentligen orkar jag inte träna idag. Meeeen jag ska göra det ändå, så det får bli en joggingtur om någon timme. Måste bli fokuserad, har blivit lite ofokuserad den senaste veckan. Måste skärpa till mig lite, lättare sagt än gjort dock. Hjärnan vill något helt annat än vad jag vill just nu, not easy to be me.

Nej jag får väl ha gnällt färdigt för det här inlägget. Hörs senare!



Kommentarer
Postat av: Inna

Åh, du hade kunnat ge en del av dina tuttar till mig istället för att träna bort dom :P Det hade jag verkligen behövt ;)

2012-05-07 @ 15:56:33
Postat av: Alice

Haha, ja, du hade mer än gärna kunnat få hälften av det som är kvar också! :P

2012-05-07 @ 16:50:33
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0