CV

Eftersom jag fick en hel timme extra idag innan jag ska leda pass så kände jag att det var dags att uppdatera alla gamla cv man har lite här och varstans på internet. Jag har hunnit med en hel del de senaste två åren så det var bara att fylla på listan och ändra vilka jobb man söker nu under tiden som man är student. Det enda jag faktiskt inte orkade var att skriva om mitt cv i word, så jag tänkte jag skulle sätta mig med det ikväll efter passet..Om jag orkar förstås! 
 
Känns som om arbetslivet ändå är ganska så nära och jag behöver sommarjobb och eventuellt något annat extra som ger lite mer pengar. Att vara student är ingen hit i alla lägen men man får försöka lösa det hela så gott det går. Några mer nattjobb tror jag dock inte det blir på ett tag, min kropp orkar inte det längre efter snart fem år.. Tur man inser det innan det är försent iaf, hade ju en sväng med utbrändhet för några år sedan och det mina vänner var inget kul... 
 
Tja, nej nu ska jag softa lite till. Sen ska det svettas!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0