En löptur senare

Fick äntligen invigt mina nya löpkläder jag köpte på Gekås för några veckor sedan. Har alltid ogillat de där riktigt tighta, åtsittande träningsbyxorna som ofta löpare har på sig. Nu kan jag i alla fall förstå varför dem har dem på sig! De är underbart sköna! Dock känner man sig smått naken trots att man är fullt påklädd, men man kan ju inte få allt eller hur?! 
 
Vet inte om humöret blev så mycket bättre, men kanske. Ska strax klä mig och göra ett sista försök här i Halmstad att få en servicetid till bilen, annars har jag en plan B som får fungera. Har dock ett jäkligt märkligt schema på fredag som jag inte fattar så innan jag beger mig till verkstaden tänkte jag göra ett tappert försök med att förstå hur det hänger samman så jag vet om och när jag kan lämna bilen om det skulle bli aktuellt! 
 
Hörs sen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0