Hemlängtan

Det var länge sedan jag hade hemlängtan.. Just idag känns det extra mycket och om jag hade kunnat hade jag kört ner nu direkt. Men det kan jag inte, har skola två dagar till innan jag får lov att ta helg och fredagen vet jag inte ens hur eller när jag får ta helg. Stabilt. Men på fredag åker jag ner till Skåne och det var länge sedan jag kände så starkt för att åka hem som jag gör idag.
 
Yes ni har rätt, gnälligheten sitter i. Har verkligen försökt vända dagen men uppenbarligen har jag inte lyckats så bra. Sista försöket blir på mina pass ikväll. Jag blir alltid glad av mina motionärer, de är helt fantastiska och likaså är mina goa kollegor. De gånger jag varit på tråkigt gnällhumör så har jag alltid gått ifrån gymmet med ett leende på läpparna! På det viset vet jag att jag har en enorm tur och jag är så tacksam för det! 
 
Nu ska jag återgå till att glo på tv och försöka hitta info inför morgondagens föreläsning. Så hörs vi efter mina pass!
 
Puss å kram! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0